piątek, 24 maja 2013

Informacja

Słuchajcie, zrobił się mały bałagan na Twitterze, moje konto było zawieszone dwa razy i z tego co zrozumiałam, przez spam z informowaniem Was, bo były to Tweety z tym samym linkiem. Nie będę się w to wgłębiać i spróbuję stłumić swoją rosnącą irytację, bo było dobrze, a Twitter znowu wszystko spierdolił, za przeproszeniem. Mam przygotowany pierwszy rozdział "Falling", ale nie dodam go teraz, ponieważ obawiam się, że mi zablokują konto na dobre, po dwóch ostrzeżeniach. Sprawa ucichnie- wszystko będzie po staremu, najprawdopodobniej rozdział będzie w środę lub czwartek, pewnie w czwartek, potem tydzień nic nie będzie, bo wyjeżdżam i nie będę miała Internetu. Mam nadzieję, że będziecie tu wchodzić codziennie w celu zebrania wszystkich newsów. To nie jest zależne ode mnie, najchętniej dzisiaj wstawiłabym ten rozdział. Ktoś może powiedzieć, że to nie ma żadnego związku, bo Blogger to przecież inna strona: jasne, ale większość czytelników jest informowana przeze mnie na Twitterze, mniejszość obserwuje tego bloga, a jeszcze inna część jest, że tak to ujmę, "cichymi czytelnikami", o których dowiaduję się na Twitterze. Nie, żebym narzekała. W związku z aktualnym chaosem na Twitterze, Tweety informujące o nowym rozdziale, równałyby się z banem dla mnie, czego chcę uniknąć. A nienawidzę nie informować o nowych notkach, bo to jest nie w porządku wobec czytelników. Zobowiązałam się do tego spamu, więc nie  przestanę tego robić. Mam nadzieję, że zrozumiecie. I jak już wspomniałam, to myślę, że rozdział będzie w ten czwartek.
Kocham Was, przepraszam za problemy-
ladycatherinex3.


Brak komentarzy: