środa, 30 stycznia 2013

informacja!

Ostatnio stało się coś dziwnego, mianowicie mój blog został usunięty. Najprawdopodobniej ktoś włamał się na moje bloggerowskie konto. Na szczęście Google wysłało mi kod weryfikacyjny na telefon i wszystko jest już okej, nie chce mi się już wnikać w szczegóły tego, ale to jest co najmniej dziwne, więc radziłabym Wam, jeśli posiadacie na bloggerze blogi, zmienić hasła, bo to mnie naprawdę zastanawia, gdyż wczoraj do późna w nocy zmieniałam wygląd tego bloga, a rano nie mogłam już ani się zalogować, a nikt nie mógł na tą stronę wejść, bo okazało się, że blog rzekomo usunęłam.
Dzięki za przeczytanie,
@ladycatherinex3

PS. Nie martwcie się, cały czas pamiętam o tym blogu, więc nie musicie mi przypominać na twitterze, że nie dodałam rozdziału, ale dziękuję za pamięć i za chęć do czytania :)

Brak komentarzy: